7 Τρόποι για να προωθήσετε το φυτικό μενού σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις
Η ζήτηση για φαγητά με συστατικά φυτικής προέλευσης σημειώνει άνοδο. Θέλετε να αξιοποιήσετε αυτή την τάση;
Ανακαλύψτε τι θα σήμαιναν για το μενού σας πιάτα με συστατικά φυτικής προέλευσης – και πώς μπορείτε να το επικοινωνήσετε δυνατά και περήφανα στους πελάτες σας.
Με το γεγονός ότι κάποιοι πελάτες επιδιώκουν να μειώσουν την ποσότητα του κρέατος που καταναλώνουν, έφτασε η στιγμή να ρίξετε μια καλή ματιά στο μενού σας – παρέχετε τις σωστές επιλογές για να εξυπηρετήσετε αυτή την αλλαγή;
Μια μερίδα των πελατών σας ενδέχεται ήδη να αποφεύγει το κρέας για θρησκευτικούς ή ηθικούς λόγους, και άλλοι λόγω των επιπτώσεων στο περιβάλλον. Επίσης, από τη στιγμή της εμφάνισης της νόσου Covid-19, οι άνθρωποι ολοένα και περισσότερο εστιάζουν στην υγεία τους.
Η κάλυψη αυτής της ζήτησης είναι σημαντικό θέμα, αλλά θα θέλατε να πουλήσετε αυτά τα προϊόντα και στο σύνολο των καταναλωτών σας, έτσι δεν είναι; Ανακαλύψτε τις 7 κορυφαίες συμβουλές μας για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας στα πιάτα με συστατικά φυτικής προέλευσης.
1. Κάντε το προφανές
Μη διαχωρίζετε τις χορτοφαγικές και vegan επιλογές σας σε διαφορετική ενότητα, καθώς κάτι τέτοιο μπορεί να κάνει τους καταναλωτές κρέατος να προσπεράσουν εντελώς την ενότητα. Αντ’ αυτού, συμπεριλάβετε αυτές τις επιλογές μέσα στο βασικό μενού και διευκολύνετε την παραγγελία των πιάτων χωρίς κρέας με τη χρήση επισήμανσης (ετικέτας) στα χορτοφαγικά και vegan πιάτα στο μενού σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να σχεδιάσετε τα πιάτα σας να είναι ευέλικτα ώστε να σας επιτρέπουν να αφαιρέσετε απλά το κρέας από το τελικό πιάτο εάν ο πελάτης το ζητήσει!
Το ίδιο ισχύει και για τον διαδικτυακό κόσμο – μην ξεχνάτε να ενημερώνετε το μενού σας στον ιστότοπό σας και στα κοινωνικά δίκτυα έτσι ώστε ο καθένας που ερευνά επιλογές μενού εκ των προτέρων να ξέρει ότι θα εξυπηρετηθεί.
2. Κάντε τη διάκριση ανάμεσα στους vegan και τους χορτοφάγους
Vegan, vegetarian, pescatarian, flexitarian... Βοηθήστε το προσωπικό σας να καταλάβει τη διαφορά ανάμεσα σε αυτούς τους όρους:
Vegetarian σημαίνει να τρώει κάποιος τρόφιμα φυτικής προέλευσης, χωρίς κρέας, πουλερικά ή θαλασσινά.
Υπάρχουν μερικές διαφορετικές κατηγορίες vegetarians:
- Οι ovo-lacto (ή lacto-ovo) vegetarians τρώνε αυγά και γαλακτοκομικά
- Οι lacto vegetarians τρώνε γαλακτοκομικά προϊόντα
- Οι ovo vegetarians τρώνε αυγά
- Οι pescetarians τρώνε ψάρια
Vegan σημαίνει να τρώει κάποιος μόνο τρόφιμα φυτικής προέλευσης και η διατροφή του δεν περιέχει καθόλου κρέας και θαλασσινά, όπως επίσης και καθόλου ζωικά προϊόντα ή προϊόντα ζωικής προέλευσης, όπως γαλακτοκομικά, αυγά και μέλι. Τα ζωικά προϊόντα μπορεί να διατεθούν σε μορφές που προκαλούν έκπληξη όπως τα προϊόντα με βάση τη ζελατίνη που χρησιμοποιούνται συνήθως όταν μαγειρεύουμε.
Semi-vegetarian/flexitarian σημαίνει να τρώει κάποιος κυρίως τρόφιμα φυτικής προέλευσης, με περιστασιακή κατανάλωση κρέατος.
3. Εκμεταλλευτείτε πλήρως την τάση προς μια διατροφή χωρίς κρέας
Η διατροφή χωρίς κρέας είναι κυρίαρχη τάση! Εάν θέλετε να κάνετε γνωστό σε όλους το εξελιγμένο σας μενού, μπορείτε να οργανώσετε ειδικές εκδηλώσεις όπως τις “Δευτέρες Χωρίς Κρέας” ή να έχετε έναν μήνα όπου προωθείτε (και προσφέρετε σε έκπτωση) plant based πιάτα για να τραβήξετε την προσοχή σε αυτό που κάνετε.
Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε τουλάχιστον μία vegetarian ή vegan επιλογή στα ειδικά πιάτα (specials) σας ή στις προσφορές σας που διατίθενται για περιορισμένο χρόνο. Αφήστε τα να καταλαμβάνουν εξέχουσα θέση στο κύριο μενού σας. Προσθέστε πιάτα χωρίς κρέας στον μαυροπίνακα έξω από τις εγκαταστάσεις για να βοηθήσουν να κερδίσετε το ενδιαφέρον των πελατών που περνάνε.
4. Προωθήστε τις φυτικές πρωτεΐνες
“Οι φυτικές πρωτεΐνες” έχουν γίνει τάση, έτσι όποτε μπορείτε, να τις προωθείτε στο μενού σας. Μπορείτε επίσης να τραβάτε την προσοχή σε άλλα οφέλη των τροφίμων φυτικής προέλευσης όπως ο αριθμός των θερμίδων, ή ότι η φυτική πρωτεΐνη είναι χαμηλή σε λιπαρά. Αυτό μπορεί πραγματικά να προκαλέσει τη διάθεση για μια αλλαγή σε κάποιους πελάτες.
5. Κάντε το μενού σας να μιλάει
Αφιερώστε λίγο χρόνο στο να επιλέξετε τις σωστές λέξεις για το μενού σας – προσπαθήστε να βάλετε σε πειρασμό τον πελάτη με τις περιγραφές σας. Θυμηθείτε, όσο νόστιμο κι αν είναι το πιάτο σας, εάν δεν ακούγεται νόστιμο στο χαρτί, δε θα μετατραπεί σε παραγγελίες. Γι’ αυτόν τον λόγο, βάλτε άλλο ένα μέλος της ομάδας σας να ελέγχει το γραπτό μενού σας για να σιγουρευτείτε ότι είναι όσο πιο σαγηνευτικό θα μπορούσε. Και ενώ ο παράγοντας υγεία αποτελεί αναμφίβολα έλξη για κάποιους, δεν αναζητούν όλοι την ηθική επιλογή των χαμηλών θερμίδων όταν τρώνε έξω. Οποιαδήποτε οφέλη για την υγεία θα πρέπει να παρουσιάζονται ως επιπλέον μπόνους.
6. Προσθέστε τη μυστική σας πινελιά
Το να προσφέρετε πιάτα χωρίς κρέας στο μενού σας δε σημαίνει ότι υστερούν στη γεύση, ή ότι απαιτούν επιπλέον δουλειά από εσάς. Αξιοποιήστε προϊόντα γρήγορης λύσης που θα προσθέσουν ακαταμάχητη γεύση όπως η Hellmann’s Vegan και κάντε τη μαγειρική σας με φυτικά προϊόντα να λάμψει.
7. Αρχίστε να παρουσιάζετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα πιάτα σας που βασίζονται σε φυτικά συστατικά
Ποτέ δεν ήταν πιο σημαντικό το να έχετε online παρουσία και να βεβαιώνεστε ότι οι πελάτες σας όχι μόνο μπορούν να σας βρουν ψηφιακά, αλλά και ότι απολαμβάνουν την εμπειρία όπως θα έκαναν και με φυσική παρουσία. Επιπλέον, τα πιάτα με βάση τα φυτικά συστατικά είναι συχνά απίστευτα φωτογενή και μπορούν να βρεθούν πολύ εύκολα στα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιώντας μια πληθώρα από δημοφιλή hashtags – αποτελώντας τέλειο περιεχόμενο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Ανακαλύψτε 6 Συμβουλές & Μυστικά για Επαγγελματική Φωτογράφιση Φαγητού.
Σχετικά Άρθρα
Σχετικές Συνταγές
Τι θα κερδίσεις
- Συνδέσου εδώ
- Τις καλύτερες συνταγές και tips από chefs από όλο τον κόσμο
- Τις τελευταίες μαγειρικές τάσεις