"Delivery: θα γίνει βασικό κανάλι πώλησης"
Συνέντευξη - Βίκυ Καραστρατίδου, Εστιατόριο Loco Grill, Θεσσαλονίκη
Δεν είναι εύκολο για μια γυναίκα να είναι επικεφαλής ενός καταστήματος εστίασης αν και πάντα η θηλυκή ‘ματιά’ στα επιχειρηματικά πράγματα είναι στα ‘συν’ ενός εστιατορίου.
Η Βίκυ Καραστρατίδου, του Loco Grill από τον Εύοσμο της Θεσσαλονίκης μας εξηγεί πως πέρασε και πως περνάει τη στενωπό του διανύουμε και τι βλέπει στη …μαγική της σφαίρα.
Κυρία Καραστρατίδου, τι σας ‘δίδαξε’ η πρώτη, ανοιξιάτικη, καραντίνα όσο αφορά τη λειτουργία του καταστήματός σας;
Το βασικό δίδαγμα της ανοιξιάτικης καραντίνας είναι ότι πρέπει να βρίσκεις δύναμη και να συνεχίζεις.
Πόσο προετοιμασμένοι ήσασταν για να αντιμετωπίσετε ένα διαφορετικό είδος λειτουργίας και σε ποιο βαθμό τα καταφέρετε;
Όλα τα παιδιά που εργάζονται εδώ ήθελαν να κρατήσουμε ανοιχτό το κατάστημα και να μην τα παρατήσουμε. Η επιλογή μας αυτή μας δικαίωσε, πέρα από το γεγονός ότι δεν εξυπηρετούσαμε τραπέζια. Υπήρξε κατακόρυφη αύξηση της δουλειάς μας και μάλιστα κάναμε προσλήψεις εν μέσω καραντίνας για να ανταπεξέλθουμε στην ζήτηση. Το μόνο που μας έλειψε ήταν η άμεση επαφή με τον κόσμο, που ευελπιστούμε να την έχουμε ξανά σύντομα.
Χρησιμοποιούσατε το delivery ως κανάλι πώλησης πριν την πανδημία;
Το delivery αποτελεί το νούμερο ένα κανάλι πώλησης για το κατάστημά μας και ως εκ τούτου δεν χρειάστηκε εκ νέου προσαρμογή σε αυτό το κομμάτι.
Έχετε ενταχθεί σε πλατφόρμα ηλεκτρονικής παραγγελειοληψίας/ παράδοσης;
Είμαστε ενταγμένοι σε ηλεκτρονική πλατφόρμα εδώ και αρκετά χρόνια αλλά μόνο για παραγγελίες. Μπορώ να πω ότι από την μία αποτελεί λύση όσο αφορά την εξεύρεση νέων πελατών. Από την άλλη είναι σαν να έχεις έναν …εικονικό συνέταιρο στο κατάστημα σου.
Τι γνώμη έχετε για τις πλατφόρμες και το νέο τρόπο διανομής που αυτές προωθούν;
Όσον αφορά τις νέες μεθόδους που προωθούνται, εμείς από την πλευρά μας θέλουμε να έχουμε τα δικά μας παιδιά να παραδίδουν τις παραγγελίες και θεωρώ ότι καμία πλατφόρμα δεν είναι ακόμα έτοιμη να διαχειριστεί τόσο μεγάλο φόρτο παραγγελιών με ασφάλεια και συνέπεια.
Πιστεύετε ότι μελλοντικά το delivery θα συνεχίσει να έχει μεγάλη αξία ή θα ισορροπήσει και πάλι η αγορά;
Το delivery θεωρώ ότι θα παραμείνει το βασικό κανάλι πώλησης για τον δικό μας κλάδο. Η νοοτροπία του κοινού πλέον και στην Ελλάδα έχει προσαρμοστεί προς αυτή την κατεύθυνση, όπως ισχύει εδώ και αρκετό καιρό σε όλη την Ευρώπη.
Ποια είναι η γνώμη σας για το μέλλον που θα έχει η μαζική εστίαση στην Ελλάδα ως μορφή κοινωνικής δραστηριότητας; Σας φοβίζει το γεγονός ότι μπορεί να αλλάξει η ‘μοναδική’ ζεστή σχέση του Έλληνα με τη σάλα, το τραπέζι και την παρέα;
Οι ρυθμοί της καθημερινότητάς μας έχουν σίγουρα αλλάξει οπότε η εστίαση είναι πλέον κάτι αναγκαίο στη ζωή μας. Πιστεύω ότι οι Έλληνες θα συνεχίσουν και μετά την COVID εποχή να προτιμούν το τραπέζι έξω, με την οικογένεια ή και την παρέα τους, απλώς με λίγη περισσότερη προσοχή και ίσως μικρότερη συχνότητα σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις.
Σχετικά Άρθρα
Τι θα κερδίσεις
- Συνδέσου εδώ
- Τις καλύτερες συνταγές και tips από chefs από όλο τον κόσμο
- Τις τελευταίες μαγειρικές τάσεις