1.Facebook & Instagram Συμβουλές για ένα Τέλειο Προφίλ:
- ΠΡΟΦΙΛ: Χρησιμοποιήστε το ίδιο λογότυπο με το εστιατόριό σας.
- ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ: Προσθέστε έναν σύνδεσμο (link) στον ιστότοπό σας.
- ΜΕΝΟΥ: Ανεβάστε το Μενού σας.
- ΚΟΥΜΠΙΑ: Προσθέστε κουμπιά συντόμευσης για δράση πελάτη, όπως «ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΡΑ» ή «ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΕΝΟΥ».
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ: Ανεβάστε μόνο περιεχόμενο υψηλής ποιότητας.
- ΣΥΝΕΠΕΙΑ: Να είστε συνεπείς στο στιλ σας όπως το στιλ του περιεχομένου σας και ο τόνος της φωνής σας.
2. Facebook & Instagram Συμβουλές για Αύξηση της Αλληλεπίδρασης (Engagement)
- HASHTAGS: Τα hashtags αυξάνουν την ψηφιακή απήχηση (reach). Προσθέστε έως και 11 # ανά δημοσίευση.
- LIKES: Να κάνετε like στο περιεχόμενο άλλων χρηστών. Συνήθως ένα Like φέρνει κι άλλο Like.
- MENTIONS: Κάντε mention άλλους Chefs και άλλα εστιατόρια για να αυξήσετε την προβολή.
- ΣΧΟΛΙΑ: Σχολιάστε φωτογραφίες λογαριασμών σχετικών με τον κλάδο σας.
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ: Κάντε διαγωνισμούς δύο φορές τον μήνα.
- ΖΩΝΤΑΝΑ ΒΙΝΤΕΟ: Ενσωματώστε τα Ζωντανά βίντεο μέσα στη social media στρατηγική σας.
- ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕ & ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ: Περιορίστε όλα τα σχόλια με σκοπό να αποκρύψετε προσβλητικά σχόλια και να μάθετε από εποικοδομητικά σχόλια.
- GEO TAG: Προσθέστε ετικέτες (tags) σε τοποθεσίες, ειδικά το δικό σας εστιατόριο σε όλο το περιεχόμενο που δημοσιεύτηκε στο προφίλ σας.
3. Facebook & Instagram Συμβουλές για Παρακολούθηση Αναλυτικών Στοιχείων
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ: Αναμένονται υψηλότερα ποσοστά αλληλεπίδρασης (engagement rate) κάθε Τετάρτη, Πέμπτη και Τρίτη.
- ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ: Ικανοποιήστε τις απαιτήσεις τόσο των αντρών όσο και των γυναικών, καθώς η διάσπαση είναι σχεδόν 50/50.
- ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ: Το να τραβήξετε το ενδιαφέρον μιας νεότερης γενιάς θα σας βοηθήσει να δημοσιεύετε περιεχόμενο που ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις.
- ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Χρησιμοποιήστε τις Οργανικές πληροφορίες από το Instagram Insights ή Facebook Insights, για να ενημερώσετε την πληρωμένη στρατηγική σας.
4. Facebook & Instagram Συμβουλές για Διαφήμιση
- ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Χρησιμοποιήστε την επιλογή Τοποθέτηση Διαφήμισης στο Facebook Business Manager ευθυγραμμίζοντας την τοποθέτηση με τους στόχους σας.
- A/B ΔΟΚΙΜΕΣ: Εκτελέστε split tests στο Facebook για να ελέγξετε το περιεχόμενο με Α/Β δοκιμές.
- ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΕΙΔΙΚΟ ΚΟΙΝΟ: Στοχεύστε συγκεκριμένο κοινό όπως τίτλους εργασίας, γευσιγνώστες κ.λπ.
- ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΤΕ: Βελτιστοποιήστε για περιεχόμενο με καλύτερη απόδοση.
- ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: Παρακολουθήστε τους ανταγωνιστές σας και δείτε τι κάνουν.