· Αποκομιδή απορριμάτων- Ορίστε έναν υπεύθυνο σε κάθε βάρδια για να καθοδηγεί και να παρακολουθοεί ότι η ομάδα λαμβάνει επιπλέον μέτρα ασφαλείας όσον αφορά τη διαχείριση του φαγητού.
· Ασφάλεια εργαζομένων- Να γίνεται τακτικός έλεγχος του προσωπικού, βεβαιώστε τους εργαζομένους σας ότι δεν πρέπει να έρχονται στη δουλειά αν δεν αισθάνονται καλά και ότι προέχει η υγεία τους.
· Επικοινωνία με τους πελάτες-Ενημερώστε τους ότι το κατάστημα παραμένει ανοιχτό και ότι έχετε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλειά τους.
· Δημιουργείστε ένα ασφαλές περιβάλλον. Αναδιοργανώστε το χώρο μειώνοντας τα τραπέζια, δημιουργώντας αποστάσεις ασφαλείας.
· Σκεφτείτε το delivery- Εάν δεν είναι διαθέσιμο στην τωρινή σας επιχείρηση, καλό είναι να το προσθέσετε. Προμηθευτείτε thermoboxes για να έχετε το σωστό αποτέλεσμα.
· Κάντε τις απαραίτητες αλλαγές στο μενού σας-Κρατήστε τα καλύτερα σας πιάτα και καλό θα ήταν να αναβάλετε για λίγο τις προσφορές σας και τα πιάτα ημέρας. Αυτά θα συμβάλλουν στην δημιουργία ενός πετυχημένου και ουσιαστικού καταλόγου.
· Απομακρύνετε τα σημεία self-service- Να μην υπάρχουν εκτεθειμένα μπαχαρικά και σάλτσες, μπουφές ή Salad bars: εάν όμως τα χρειάζεστε, μπορείτε να τα επικοινωνείτε προφορικά ή να τα προσθέσετε στον κατάλογό σας.